Even voorstellen

In 2015 zijn wij op basis van de zorgvragen rondom onze (schoon)ouders gestart met Senior Support. Inmiddels is onze organisatie een begrip in de regio. Wij doen ons werk met passie en vanuit ons hart. Onze cliënten staan altijd centraal en we zijn een vraaggestuurde onderneming. Wij luisteren naar onze cliënten en bieden ondersteuning op maat. We zetten ons – samen met onze Supporters- te allen tijde voor 100% in om senioren op een prettige manier thuis te ondersteunen.

In het onlangs afgenomen clienttevredenheidsonderzoek kregen we van onze cliënten zelfs het cijfer 9. We zijn ontzettend blij met deze waardering en hopen onze dienstverlening nog verder te verbeteren zodat we de volgende keer een nog hoger cijfer scoren.

Wie zijn wij

José van Brienen

José van Brienen

Ik ben opgegroeid in een echte ondernemersfamilie in Nijmegen. In de jaren negentig ben ik verhuisd naar Driebergen waar mijn kinderen zijn geboren en getogen. Toen mijn vader, die inmiddels weduwnaar was, meer zorg nodig had werd mijn leven een stuk ingewikkelder. Ik reisde een paar keer per week naar Nijmegen, maar kon nooit genoeg doen. Naast mijn gezin en het runnen van mijn eigen bedrijf nam het mantelzorgen een groot deel van mijn tijd in. Mijn vader had ondanks de driedaagse thuiszorg meer behoefte aan gezelschap, even een praatje tussendoor. Ook het wisselende team dat steeds op een andere tijd bij hem kwam bracht mijn vader veel stess. Door deze ervaring ontstond bij mij het idee dat het anders zou moeten kunnen.

Marion Stumpf

Marion Stumpf

Geboren en getogen in Zeist en sinds 24 jaar woonachtig in Driebergen, samen met mijn gezin. Voor veel Zeistenaren zal mijn achternaam bekend zijn. Parfumerie Stumpf, opgericht door mijn vader, is al meer dan 50 jaar een begrip in Zeist. Doordat mijn schoonvader jaren geleden werd opgenomen in een verpleeghuis en mijn schoonmoeder totaal ontredderd was zonder de hulp van haar man, werd ik mantelzorger. De combinatie van gezin, werk, sociaal leven en de mantelzorgtaken gaven stof tot nadenken. Ik wilde iets kunnen doen aan deze situatie, in plaats van klagen over wat er niet goed ging. Iets kunnen betekenen voor een ander is belangrijk voor mij, waarbij ik eerst uitzoek wat belangrijk is voor de ander.

Onze medewerkers

Fleur van den Maagdenberg

Fleur van den Maagdenberg

Ik ben Fleur van den Maagdenberg, 47 jaar en samen met mijn 3 kinderen woon ik in Driebergen. In mijn werk zorg ik er voor dat u de juiste ondersteuning krijgt. Daar ligt mijn passie! De omgang met mensen, het luisteren naar hun verhaal en het zoeken naar oplossingen met persoonlijke aandacht is wat mijn werk zo leuk maakt. Ik ben vrolijk, zorgzaam en hou van regelen, waardoor ik me als een vis in het water voel bij Senior Support. Aandacht, tijd en betrokkenheid staan voorop; kernwoorden die bij mij passen. Samen gaat alles beter!

Kerri Hennessey

Kerri Hennessey

Ik heb meer dan 30 jaar met veel plezier gewerkt in de maatschappelijk sector. Mijn passie is het aanboren van de kracht van mensen, zodat zij de kans krijgen om tot hun recht te komen. Ook help ik professionals van Senior Support om zich verder te ontwikkelen. Samen zetten wij ons in voor senioren die meer energie, levensvreugde en zelfvertrouwen willen ervaren.

Gerdine Timmerman

Gerdine Timmerman

In mijn werk vind ik het belangrijk om de kwaliteit van leven van (kwetsbare) ouderen en hun mantelzorg te behouden en misschien, zo mogelijk, te verbeteren. Bij Senior Support doen we dit met de inzet van (praktische) hulp en ondersteuning waarbij we de eigen regie van cliënt of mantelzorger niet uit het oog verliezen. Als klant coördinator wil ik hier graag een bijdrage aan leveren.

Onze Supporters

Onze Supporters helpen bij dagelijkse, praktische activiteiten zoals onder andere de boodschappen, winkelen, kleine huishoudelijke of administratieve werkzaamheden, een bezoek aan een huisarts of begeleiding en vervoer naar het ziekenhuis. Maar ook bieden onze Supporters ondersteuning bij bijvoorbeeld een dementerende partner.

De inzet van de Supporter kan naast een vast aantal uren per week of maand ook tijdelijk zijn; tijdens een vakantieperiode of voor een bijzondere gebeurtenis zoals het organiseren van een verhuizing.

Onze Supporters zijn gemotiveerde mensen die graag wat voor anderen willen betekenen. De tevredenheid over onze dienstverlening wordt bepaald door de kwaliteit van onze Supporters. Daarom hanteren we een doordachte selectieprocedure. De sollicitatiegesprekken vinden plaats bij de Supporter thuis, we checken referenties en verlangen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) van iedere Supporter.

Alleen de mensen die in onze ogen over de juiste kwaliteiten en opleiding beschikken komen in aanmerking. Dat zijn de mensen die bij onze cultuur passen en onze kernwaarden adopteren. Hiermee staan wij garant voor een goede en betrouwbare dienstverlening.

ISO 9001 gecertificeerd

Een van de doelen die we ons in 2020 stelden was het verhogen van de kwaliteit in de processen van onze organisatie in 2021. Om zorg te dragen dat er kan worden voldaan aan de eisen en wensen van de klant is inmiddels het management systeem geïmplementeerd en verbeterd conform de vereisten van ISO 9001:2015. In onze beleidsverklaring kunt u er meer over lezen. Door dit managementsysteem borgen we continue verbetering van kwaliteit zodat wij nog beter aan de behoeften van onze cliënten kunnen voldoen.

Stichting Senior Support

Senior Support organiseerde tot 1 mei 2017 kleinschalige, leuke en inspirerende dagjes uit voor senioren uit de omgeving van Zeist en de Utrechtse Heuvelrug. Per 1 mei 2017 is deze activiteit overgegaan naar Stichting Senior Support, met als doel senioren met elkaar in contact te brengen tijdens een dagje uit met begeleiding van deur tot deur. Dit initiatief wordt o.a. gesteund door het VSB fonds, fonds Sluyterman van Loo, de SOZW, stichting Ankie Hak en de gemeente Zeist. Lees hierover meer op de website van de stichting.